26. 02. 2012.

just bought

Zara dlakavu jaknu i cipele na sniženju.Ovo su jedine bijele cipele na svijetu koje su mi OK.
Mango
Bershka
I skoknula sam do outleta Calzedonie u VŽ-u gdje se stvarno za malo novaca može napuniti par vrećica dobrih stvari.Kupila sam svašta nešto za 300-tinjak kuna:čarape,bokserice,tange,potkošulje,kupaći,majice,najlonke...ma milina.Između ostalog i ove majčice po 15kn,polo majicu za 25kn i čarape po 8kn.Sve je pamuk.Majice su zapravo dječje,ali veličina 12-13 mi je taman.Ako i budu samo za po doma,ja zadovoljna.








4 komentara:

  1. Super dzemper i bodi. Ja ne mogu vjerovati da ti mogu ove majice, prvo sam pomislila da si za neku curicu kupila hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova čupava Zara jakna mi je patnja.. već sam ju neki dan imala u rukama i mislim si "ma što će mi takvo što.." i sad ju vidim kod tebe .. uopće ne sumnjam da ćeš ju super iskombinirati ;)
    Matilda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jakna jedino ima tu manu da se užasno linja pa ju je bolje ne kombinirati s nečim crnim

      Izbriši