12. 05. 2012.

have mercy mercy mercy...


  


jeans:BERSHKA
shirt:ESPRIT
jeans top:MANGO
shoes:BOROVO
bag:KAREN MILLEN
sunglasses:CALVIN KLEIN
hair:ZVONIMIR FRANIĆ

Broj komentara: 9:

  1. Prekrasne kovrče.... To su ti prirodne takve ili?

    OdgovoriIzbriši
  2. nazalost nisu takve prirodne:-/...bila kod frizera,ovo je fenirano tankom cetkom;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. pure sex :) Divna si

    OdgovoriIzbriši
  4. ej.ja bi kupila one zarine sandale :)
    slobodne su?

    http://public.fotki.com/prodaja-stuff/cipeleitorbe/img-3867.html
    slala sam ti poruku na forum ali mi nisi odg

    p.s kosa ti je prekrasna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može,čuvam ti sandale...nisam se javljala na forum ni odgovarala na ništa vezano uz prodaju jer me nije bilo u hrv tj.bila sam svega par dana doma u zadnjih mjesec i pol pa se nisam stigla baviti time..sad se vratila pa ću kroz par dana svima odgovoriti

      Izbriši
  5. moze..javi se kad stignes ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ok hvala na odgovoru vezano za kosu, probat cu ja rec svojoj da mi to napravi next time :)

    OdgovoriIzbriši