13. 06. 2012.

the sky turns black....the rain pushes colors aside





shirt:ZARA
studded top:RIVER ISLAND
jeans:BERSHKA
sandals:ZARA
bag:PRADA

Broj komentara: 10:

  1. jooooj Idaaa baš mi je drago što vidim da redovno postaš svoje kombinacije. :)
    Neki dan sam se pitala gdje si nestala sa foruma i totalno zaboravila da imaš blog.
    na forumu nikad te nisam komentirala, al sam uvijek voljela vidjeti tvoje kombe...ti si pravo osvježenje. :)
    Obožavam kad se ljudi ne boje nositi ono što im se nosi, pa makar drugi rekli da je too much ili da se odmiče od trenutnih modnih trendova ili pak da ih ima previše u jednoj kombinaciji.
    Nijedna tvoja komba mi nije ružna, mada smo totalno različitih stilova, jer iz svake zrači tvoj karakter i posebnost.
    sorry šta sam se toliko raspisala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandale su san! Jesu ove godine kupljene? Koliko su. Hvala! I.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, sve super, a najvise mi se svidja kosulja i top :)
    Nego, ako smijem pitati, zanima me cim se bavis, koji faks si zavrsila? Pozzz :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala...odgovor na pitanje ću preskočiti:-D jer ovo nije blog o meni,ja sam nezanimljiva...neka ostane na kombinacijama,makar ni one nisu nešto zanimljive:-)))

      Izbriši