16. 08. 2012.

red stimulates

   



top,jeans,sandals,bag:ZARA
sunglasses:BOSS ORANGE




Broj komentara: 7:

  1. Ove sandale su mi prejebene! Jesu udobne? Opcenito su mi Zarine šuze divne, ali neudobne za poluditi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. udobne su...zadovoljna sam...al meni su većinom zarine cipele udobne

      Izbriši
  2. Ajme kako si zgodna !!! Uvijek volim baciti oko na tvoj blog, odlicna si mi.. :)

    Znas li slucajno ima li jos tih hlaca u nekoj zari u zg? :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na komplimentu:-)...ima u cc west,nedavno sam ih vidjela...i bijele i crne takve...još ih nisu snizili...nekih 300kn su...

      Izbriši
  3. E hvala ti.. :) Vidjela sam ih i u AM-u vcrs.. i probala.. divne suuuuuuuu !!! Ali 400kn, budem jos razmislila do ujutro hah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja zabrijala da su 300 sad..ne kužim zakaj ih još nisu snizili...u Njem. su bile snižene još prije kojih 1,5 mj...ja sam crne kupila tu po punoj cijeni,a bijele u njem na 50% snižene

      Izbriši