23. 04. 2014.

just bought




2 komentara:

  1. Ej Ida sad sam vidjela tvoje slike na forumu, imaš ooodlične rezultate vježbanja, trbuh ti je :OO
    Ja izgledam otrpilike kao i ti na slikama u badiću s početka , imam škembicu na donjem dijelu trbuhu ali meni to užasno smeta, vježbam 6-7 tjedana i to se uopće nije smanjilo, radila sam i cardio i trbušnjake, sad stvarno ne znam što da radim, kako si ti uspjela? ines

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oprosti, totalno sam zaboravila odgovoriti na ovaj komentar...što se tiče škembice, meni se tu ne lovi, tako da ti je kod mene više stvar sreće nego truda :D...jedini način da slkineš višak, gdje god bio, jest kalorijski deficit...mršavljenje samo određenog dijela tijela ionako ne postoji....ako si radila kardio, a nije djelovalo, znači ostaje ti još srediti ono najbitnije i vjerojatno svima nama najteže-prehranu...i ja se trenutačno borim s tim :D.....bila sam na masi do sad i evo došlo vrijeme za definiciju, ubacila sam kardio al nikako da sredim prehranu i počnem skidat nakupljeni višak

      Izbriši