04. 07. 2012.

black relief textures







top:ZARA
skirt:AMERICAN APPAREL
sandals:COS
bag:URBANCODE
sunglasses:PRADA
earrings:KIRKA NAKIT
rings:CLAIRE'S



Broj komentara: 5:

  1. Pliz otkrij koju boju za kosu koristis, trazim tocno takvu vec duze vrijeme! Kombinacija je odlicna kao i svaki put!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti:-)...sto se kose tice,ni na jednoj slici nije realna boja,jer sam fotic polijala s vodom pa ne radi blic i boje su narancasto-zelene...inace se farbam u salonu i nemam pojma koje boje koriste ni s kojom nijansom me farbaju,zadnje sam bila u salonu "F" u Maksimirskoj...s tim da je ovo sad vec zesce isprano i moram pod hitno na obnovu...btw:imas par postova iza,u travnju,post s fotkama odmah nakon bojanja;-)

      Izbriši
    2. Hvala ti na odgovoru, mislim da budem i ja na kraju zavrsila kod frizera i klonila se kucne radinosti!

      Izbriši
  2. ovo mi je jedna od tvojih naaj kombinacija ikad!!! :))
    eee,sicam se jos one sive duge haljine,mislim da si je proslo lito stavila na forum, ta mi je komb isto bila vrh!

    OdgovoriIzbriši
  3. o hvala hvala...da,ona siva volanasta iz h&m-a...je,super je...

    OdgovoriIzbriši