16. 07. 2012.

the day nothing happened





top:ZARA
skirt:H&M
bag:ZARA
shoes:H&M
sunglasses:PRADA
earrings:ZARA

Ovo su najneudobnije cipele ikad.Mislim da mi više nikada neće pasti na pamet kupnja cipela u H&M-u.Ovo mi je njihov treći par.Prva dva sam kupila odjednom i požalila.Stoje u ormaru iz istog razloga iz kojeg i ove idu  na odmor: tvrde su,plastične,vezice se stalno odvezuju i ono najgore-rubovi  su užasno oštri i urezuju se.By by H&M shoes forever.

Broj komentara: 6:

  1. hvala ti na opservaciji o cipelama. uredno gledam kako zene kupuju na kile te cipele i cudim se zasto samo mojim nogama ne odgovaraju, a svako malo probam jedne koje mi se svidjaju i pozelim ih kupiti.

    Th.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da,estetski uopće nisu loše i cijene su ok pa te privuče,al nikad više,a ne ne

      Izbriši
  2. I ja sam kupila dvoje-troje i nikad vise, ajd' te jedne su mozda i nosive na neke carapice ali jedne kozne rimljanke :S... 35 €, prava koza, tanki kaiscici, smedje, super izgledaju, ravne rimljanke, medjutim poslije par sati nosenja sve bude jasno, neki najgori najtvrdji djon ikad. Dzaba i kad su kozne kad su njima kalupi najgori fush, zarinih imam par cipela i ok su mi, medjutim h&m katafakingsrofa....

    Dobar izbor heheh :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se...ma zarine su odlične...ok,ne sve,al većinom su stvarno i kvalitetne i udobne

      Izbriši
  3. Little Miss Sunshine17. srpnja 2012. u 04:40

    hi there:) inače nemam naviku komentirati ali evo nisam mogla da ne dam kratki osvrt na blog:).
    uglavnom sviđa mi se tvoje kratko postanje, bez previše objašnjavanja i filozofiranja. baš si direktna, a opet zatajna po pitanju osobnih informacija (što je po meni ooooodlično). stavljaš na blog informacije koje su svrha njegovog postojanja a ne pišeš bajke, a između ostalog kombinacije su donekle dostupne nama običnim smrtnicima :).
    mrzim kada na blogu ima 10000 podlinkova da bi mogla pogledati post.
    što se kombinacija tiče, neke mi se sviđaju a neke ne (no hard feelings) ali me nešto stalno vuče natrag da skicnem što ima novo kod tebe.
    osobno mi se više sviđa kada se igraš sa bojama jer te ove svjetlije boje otvore i izgleda mi sve nekako prpošno i ljetno.
    izgledaš mi puno starije u ovim tamnim bojama tako da bih te ja rado vidjela u ovim vedrijim nijansama.
    želim ti puno sreće u daljnjem radu i da slažem se da su cipele iz h&m-a katastrofa. koliko platiš toliko dobiješ od kvalitete tako da sam i ja definitivno odustala od njih. tamo kupujem samo neke njihove malo bolje kolekcije koje izbace a ove basic komade nikada više jer mi se sve nakon 2 dana raspadne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na komentaru...slažem se za boje,pogotovo ljeti

      Izbriši